Filmtips: Footloose


-collage gjort av mig & bilderna kommer från we♥it- 
 
Förra veckan fick jag för mig att kolla på filmen footloose. Har aldrig sett den innan och blev väldigt glad när jag såg att den fanns på den sidan jag brukar kolla på filmer. Kollade på den ny gjorda versionen av filmen som kom ut 2011. Finns en annan verison av filmen som är från 1984.
 
Jag älskar dansfilmer, det bästa filmerna som finns... nästan. Denna film är i alla fall en ny favorit film för mig. Har redan kollat på den tre gånger. Allt med filmen är bra, bra handling, bra danser och bra musik, ja allt med denna film är bra. Orkar inte skriva vad den handlar om, men ni som gillar dansfilmer borde verkligen titta på denna film. 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback