Feelings

Måste få skriva av mig lite.
 
Är det något fel på mig eller? Eller är det bara jag som tycker att det är något fel på mig? Jag har ingen aning, utan det är bara så jag känner mig just nu. Känner att mitt liv verkligen suger och jag kommer snart gå in i väggen eller något, för jag orkar snart inte mer. På fredag är det skolavslutning, tur det. Får hoppas att alla mina känslor stannar kvar i den skolan och att jag kan börja om på nytt. Sulle vara skönt just nu.
 
Av Elin Karlborg 12/6-2012
 
Skrev detta inlägg för nästan snart ett år sedan, men det blev aldrig av att jag publicerade det och efter det har det legat i utkastet. Under denna tid tyckte jag då allt var ett helvete rent ut sagt. Känner att jag nu kan lika gärna publicerade det och att det nu inte lägre behöver ligga i utkastet. Var väldigt mycket olika känslor just om min gamla skola, men som sagt allt handlade absolut inte om bara skolan. Det var även saker utanför skolan med, men det tänkte jag inte skriva här på bloggen får hålla det för mig själv. Denna text skrev för snart ett år sedan, som jag redan har sagt, texten är ganska kort men inehåller mycket känslor. Hade lika gärna kunnat fortsätta att skriva på texten och lagt till ännu mer saker, men orkade inte och det skulle ha blivit för känslosamt. Genomled 3 år på högstadiet och allt vara bara förjälvigt, som tur hade jag jag alltid min bästa vän.
Tur det, för vad skulle jag ha gjort utan henne? 
 
Idag är det mycket bättre. Visst så finns det vissa dagra som jag är värsta deppig och det kan då bero på allt som har hänt och då sitter och tänker på det. I alla fall så trivs jag så hilma bra på mitt gymnasie. Har fått nya vänner och (de är de bästa vännerna man kan ha), ni vet vilka ni är. Min nya klass är superdupermegabra. Förhoppningsvis så kommer allt fortsätta som det gör nu och bara bli bättre och bättre. 
Trackback