Ett vanligt text inlägg

Tänkte bara skriva ett litet inlägg till er läsare. Har idag bara varit hemma och tagit det lugnt. Skulle vilja fota också men vet inte vad, går kanske ut snart efter det här inlägget och fotar i trädgården lite. Ska senare sen i kväll fixa lite till med designen och göra den ännu snyggare.
 
Skolan går också bra och vi har ny gjort klart vårt första uppdrag. Vilket var att göra en turistbroschyr. Nästa vecka ska vi få vårt nya uppdrag och ny grupper. Denna gång blir det i alla fall något som har med 3D och animation. Låter kul och spännande tycker jag. Får hoppas att man hamnar i en bra grupp med. 
 
Var bara det jag ville ha sagt och hoppas er lördag har varit mycket roligare än vad min har varit. 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback