Kan inte tro att det är sant

Dagen började skapligt bra men blev som sagt ännu bättre och då menar jag verkligen ännu BÄTTRE. På idrotten spelade vi innebandy och jag tyckte det var ganska kul faktiskt, det är i alla fall roligare än fotboll. Efter idrotten tillbaka till skolan och spela in en sak i radio studion till våran reklam sak vi gör i skolan. Hann även med att installera lite nya program till datorn med. Så har min skoldag sett ut i stort sett + plus att det hände en annan riktigt rolig sak.

För att göra en historia kort så har våran skolan chansen att vis upp bilder på Fotomässan i Stockholm nu i helgen. Självklart så var alla som går foto linjen fota en negativ bild + en positiv bild. Jag skickade in mina bilder i söndags kväll till de som har hand om allt på våran skola om mässan O.S.V. I alla fall idag fick vi reda på vilka personer som får visa upp sina bilder och jag var en utav de 13 som vart utvalda på våran skola. Trodde först att det inte var sant och vart typ helt chockad, såg bilden utskriven i stort format i dag och det såg faktiskt riktigt bra ut kan jag säga. Det var min dag var min dag i korta drag.
Hoppas eran dag har vart lika bra som min.

Kan visa er bilden senare sen i helgen.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback