Fotomässan i Stockholm

Kan börja med att säga förlåt för att jag inte har bloggat något idag. Känns som att det var en evighet jag bloggade senast, men så är det ju inte.

Igår var jag på Fotomässan i Stockholm med skolan. På mässan gick jag med Elin och Emma. Vi kollade på olika kameror och objektiv, testade sakerna även med. Vart kär i Canon Eos 7D, men framför allt 50mm f/1:2 L USM objektivet. Säger bara herregud vilket bra skärpedjup det var på det objektivet. Det enda negativa är ju att det kostar en hel del och för er som undrar tror jag det objektivet ligger på 14.000 kr. Mycket säger jag bara. Testade även Canon Eos 5D Mark III, Canon 1D eller vad den den hette, Canon Eos 60D och Canon Eos 650D. Provade även en Sony kamera och undervattenkameror. Fanns som sagt en hel del att kolla på. Hälsade på Bingo Rimér och så fick vi även kort med honom. Så får vi ju inte glöms bort att vi kollade på min bild som var med på utställningen.

Om man sammanfattar allt så var det en toppen bra dag. Bilder kommer, ska bara be Elin skicka bilderna på Bingo och mig. Lovar att de kommer upp under veckan någon gång.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback