Förkärlek till pojkband - JLS

Idag är det tisdag och även dag två på Förkärlek Till Pojkband. Idag tänkte jag visa er ett band vid namn JLS och jag tror inte så många vet om vilka de är eller har hört så många låtar som de har gjort. 
 
JLS ↓
 
 
Varför gillar jag JLS?
 
Jag gillar de för att jag gillar deras musik. Ni trodde säkert att jag har värsta obsession på alla boyband, men så är fallet verkligen inte. I alla fall, jag har inte någon större kolla på de eller vad de egentligen heter, tycker bara deras musik är bra som sagt. Kan deffintivt inte kalla mig ett fan utav dem heller. Det lilla jag vet om dem är när de uppdaterar något på deras facebook sida och i helgen tror jag de släppte deras tredje album vilket är kul. Det negativa med det är att jag inte kan lyssna på det på Spotify, måste söka på youtube. Lite synd för om deras album skulle finnas på Spotify kanske fler hitta de och seda efter det börja lyssna på deras musik, eftersom att den är bra. De flesta utav er kanske har hört låten She Makes Me Wanna ft Dev? Eftersom att den låten har mest tittare på youtube. 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback