Är detta ett skämt eller?



Det första jag tänkte när jag såg detta för någon vecka sedan i skolan. Var vad sjutton är detta, det måste vara ett skämt. Tänkte också att hur kan de vara med i Eurovision Song Contest ens.

Det är liksom gamla tanter som sjunger väldigt dåligt och ja, har på sig värsta grottkläder. Kolla skorna, träskor och så har de tjocka strumpor på sig. Många tror de kommer vinna, men det hoppas jag verkligen inte de gör. Finns mycket bättre bidrag än detta, som är mer värda att vinna, men inte de här.

Säger bara att detta är ett STORT SKÄMT enligt mig. De borde inte ens få vara med.

Nu har ni fått hör mina åsikter och tankar kring Rysslands bidrag. Nu vill jag gärna höra era åsikter, tankar kring detta bidrag.
Ni kanske gillar detta? Vad vet jag?
Nu tycker jag att ni ska ta er en minut och skriva en kommentar om vad du tycker om detta bidrag. Uppskattas mycket om ni gör det.
Trackback