Allt blev bara svart

Dagen idag då var bara enda fram tills klockan fem på kvällen. Då allt vara vart skit. Råkade svimma, hemskaste jag varit med om. Skulle sätta på musik och när jag gick dit blev allt helt svart och jag försökte att stå upp men kunde inte det. Såg absolut inget ting. Råkade samtidigt dra ner två tavlor och de gick sönder, tyvärr. Blir att köpa 2 nya. I alla fall svimmade hamnade på golvet låg där i chock tillstånd, då menar jag verkligen chock tillstånd, fattade inte vad som hade hänt. Anledning till att jag svimmade var nog blodsockret i kroppen var för låg och att jag kände att det var för mycket saker jag skulle göra. Var allt från att städa och göra klart inlämnings uppgifter som jag inte har lämnat in än. Så var nog därför.

Nu mår jag bättre, men känner mig fortfarande lite yr i skallen, lyckade också skrapa upp knät och har fått ett blåmärke på armbågen.

Imorgon är det inte vilken dag som helt utan det är nu många och jag fyller 16.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback