Sommarlov

Har äntligen fått mitt sommarlov och som jag har väntat på det. Känns super bra.

Igår skolavslutning först i kyrkan. När allt var klart inne i kyrkan och alla hade tagit kort och så, var det bara att kliva upp i 9Bs vagn och åka iväg. Vi åkte runt lite i byn och sedan gick vagnen mot Ebba, som är en klasskamrat. Där hos henne hade klassen trevligt och vi åt gott med. När vi hade ätiti klart åkte alla hem. När jag kom hem gjorde jag inget i stort sett, bara slappade.

Senare på kvällen åkte jag, Essie, Linda och Erika bort till nians avslutnings fest. När jag kom dit tänkte jag att detta kommer inte bli något vidare kul, men jag hade fel. Kan säga att det var grymt roligt och tur att vi åkte dit säger jag bara, skulle annars ha ångrat det. Där borta dansade vi och ja dansade lite mer. Det var i alla fall en rolig kväll med allt folk.

Idag vakande jag väldigt sent och efter det har jag inte gjort så mycket bara slappat. Är fortfarande jätte trött och mår inte så jätte bra heller.

(Bild lånade ifrån Ebba)

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback