Ich Kan Nicht Sova

Som sagt, jag kan inte sova!! :O Jag måste sova nuuuu. Annars kommer jag typ vara död i skolan. Nog pratat om det.

Min dag var skola, lite mer skola och sen lite till skola. Kul va? Haha nää. Men typ så såg dagen ut kom hem kollade runt på datorn. Efter det kolla lite på AHS, det tråkiga är bara att jag har bara ett avsnitt kvar att se. Men vad gör det fixade två andra serier. Ena heter Veronica Mars tog säsong 3, eftersom att jag redan har sett säsong 1 och 2. Fixade hem pretty little liars med och förhoppningsvis är den serien bra.

Så var min dag, i stort sett. Imorgon skola och vi börjar med nationella muntligt i matte. Önska mig lycka till, kommer faila hur mycket som helst. Ska sova nu så godnatt :D

Kram Elin
 


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback