Förkärlek till pojkband - District 3

Ännu en gång säger jag förlåt, eftersom att jag inte har bloggat något om Förkärlek till pojband. Idag tänkte jag i alla fall lägga upp ett inlägg. Idag tänker jag berätta om ett band namn vid namn District 3.
 
District 3 ↓
 
Varför gillar jag District 3? 
Kolla på de liksom, de är fett snyga och sjunger lika bra. De var med i årets X Factor UK och det var ju då som sagt jag upptäckte dem. Innan de var med i X Factor hette de GMD 3, men de vart tvingade att byta bandnamn.
Hoppas att dessa killar komer få ett skivkontrakt, eftersom att det är de värda tycker jag. Annars vet jag inte så mycket mer om de... är inte direkt en stalker, men om de släpper egna låter kanske jag börjar stalka dem. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback