Bring It Home

För ungefär kanske 2 veckor sedan hittade jag en grym låt med Dappy ft The Wanted som jag aldrig hade hört innan. I alla fall så idag för ungeför en timme sedan sökte jag på Dappy på spotify och hittade låten, trodde helt ärligt att den inte fass där ens. Trodde mest att det var en låt som hade läckt ut på internet, men så var det ju inte. 
 
Det borde egenligen vara The Wanted ft Dappy eftersom att TW är de som sjunger hela tiden i stort sett förutom i ca 15 - 20 sekunder i låten då Dappy sjunger. Ni borde som sagt lyssan på låten, för den är grymt bra. 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback