Be Creative

 
En bild jag har fixat till i photoshop genom att jag kollade på en tutorial. Har bara ett problem... vet inte om jag gillar bilden inte. På ett vis känns den snygg och häftig och på ett annat vis känns den bara för mycket men även lite konstig. Svårt problem jag har. Ni kan som sagt få se orginal bilden i ett annat inlägg. 
 
Julafton i morgon. Ska nu ta och sova eller kolla på ett avsnitt på Supernatural först sen sova. Ska försöka lägga upp ett eller 2 inlägg imorgon, men sånt märks ju. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Gustafssond

AS SNYGG BILD!!! :D

2012-12-24 @ 02:12:12
URL: http://fotoemmma.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback