Svar på kommentar " Ang. min novell "

Blev verkligen glad när jag läste denna kommentar. Kul att du tycker att min novell är bra. Mitt svar på denna kommentar måste då bli att jag slutade skriva för att jag inte hade tid och att jag inte vet hur den ska fortsätta. Min fantasi till den novellen står still helt enkelt. Kan ju också säga att jag har börjat skriva på del 4 av novellen med. Var ju också ett bra tag sedan jag bloggade där.
 
Jag hade ju kunnat skriva på den novell nu under sommarlovet, men blev aldrig att jag gjorde det. Nu har ju skolan börjat igen och vet inte alls hur mycket tid jag måste lägga ner på den. Men förmodligen blir det en hel del tid på skolan jag måste lägga ner.
 
Om ni som läser novell har tur... kanske jag börjar skriva där igen. Jag saknar själv att skriva där. Var så himla kul och ni läsare där skrev så fina kommentarer hela tiden. Håll utkik snart kanske ett ny del kommer ut där, who knows.
 
Hoppas du fick svar på din fråga.
 
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback