This picture looks wierd



Hahah kolla bara på bilden, det ser ju bara för roligt ut.

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-17 @ 12:48:22
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: aly

Vill du ha hjälp med din bloggdesign och/eller header? Eller orkar du bara inte göra det själv? Läs under fliken "BloggHjälp" och hör av dig så hjälper jag mer än gärna till :)

http://sevenofjuly.wordpress.com

2012-04-17 @ 14:02:33
Postat av: Elin

Sv: Väldigt fina :)

Följer dig nu jag också :)

Kram

2012-04-17 @ 17:02:05
URL: http://myllifelindlund.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback