Rörigt

Som ni kanske har märkt, så har jag hållit på och byta design idag. Kände att det var dags för en lite mer vår/sommar design, därför passade denna kanoners. Tyckte också det var lite coolt att det är "som ett bildspel" i headern.
A big plus!

När man som sagt håller på och byter design på en blogg kan allt bli hur rörigt som helst. Och självklart hände det mig idag, typiskt. Därför har det varit lite rörigt här på bloggen idag. Fast nu är det mest fixat och klart bara massa små detaljer kvar (I think). Imorgon blir det att fixa resten med designen och förhoppningsvis blir allt klart imorgon.

Kram Elin


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback