Vart Inget Bloggade Igår

Bloggade inget igår, var inte på humör och så visste jag inte vad jag skulle blogga om heller.
Idag är det i alla fall sista dagen på 2011 och hoppas att alla kommer göra den till en toppen avslutning på detta år. Vad ska ni göra idag, något speciellt?

Själv ska jag vara hemma och vara med familjen, går ju lika bra det med.
Håller för tillfället på att fixa mina naglar lite. Visar er bilder senare sen. Skulle vara kul om ni läsare kommenterar lite mer, ställ en fråga, vad tycker ni jag ska blogga mer om? Jag läser alla kommentarer och tar hänsyn till alla, ni ska ju tycka det är kul att läsa min blogg osv. Ja ni fattar.

Ska fortsätta fixa naglarna, så vi hörs.

Kram Elin


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:
FOTOGRAFERING
» Alla blider på bloggen är tagna av mig, om inget annat anges.
» Jag redigerar alla mina bilder i Camera RAW & Photoshop CS5.
» Jag fotar med en Canon EOS 7D & Canon EOS 400D.
» Du kan läsa mer om min kamerautrustning HÄR (finns inget inlägg ännu)
BLOGGDESIGN
» Designen är gjord och kodad av mig och får inte kopieras.
» Gör designer om man skickar ett mail till mig & om mån av tid.
ANNAT
» Jag vill gärna veta av tävlingar m.m» Om ni har några frågor är det bara att kommentera eller maila mig. Min mail är [email protected].
» Spam och reklam godskänns ej.


NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTAR:

Trackback